Resolution:
image

IT-supportavtal

Genom att teckna ett supportavtal med oss på Compartment så får ni alltid prioriterad och snabb hjälp med IT-relaterade problem.

 

Vi erbjuder idag tre typer av supportavtal, bas-, standard- och VIP-support-avtal. Observera att denna information avser support utöver den eventuella kostnadsfria support som ingår i vissa av våra tjänster som tex webhotell.

 

  • Prioriterad support
  • Rabatterat timarvode
  • Möjlighet till på-platsen-support & jour-hjälp dygnet runt
Från 196 SEK / mån order IT-supportavtal

 

IT-supportavtal Bas


Genom att teckna supportavtal Bas får ni under kontorstid snabbt hjälp via telefon eller e-post med frågor och problem rörande IT som till exempel handhavandestöd.

Vi fungerar som er IT-avdelning (eller som back office support för er eventuella befintliga IT-avdelning) med personlig support under kontorstid.

 

IT-supportavtal Standard

Med vårt supportavtal standard får ert företag möjlighet att kontakta vår support via e-post och telefon. Ni får ett förmånligt pris och möjlighet att köpa support för upp till 30 minuter till fast pris under kontorstid.

Ni kan beställa på-platsen-support för experthjälp och utbildning hos er eller i en serverhall. Ni får tillgång tll vår dygnet-runt-jour för eventuella akuta ärenden.

 

IT-support med prioritet - VIP


Genom att teckna supportavtal VIP så får ni dessutom tillgång till support via telefon under utökade tider då kontoret normalt är stängt. Vi kan även erbjuda personlig support på plats då en av våra tekniker kommer ut till ert kontor. VIP-avtalet är till exempel lämpligt för företag med avancerad hosting, Egen Server eller Co-location.

 

Arbetsttid/kostnad (arvode per tidsenhet) beräknas alltid per påbörjad timme (60 minuter) om inget annat anges. Samtliga priser är exklusive moms och eventuell frakt. Eventuell restid räknas normalt in i arbetstiden om inget annat avtalats. Inom 08-området tillämpar vi fast pris för resor.

Från 196 SEK / mån