Resolution:
image

Vilket SLA passar er bäst?

Service Level Agreement, på svenska ungefär: servicenivå, styr bland annat inställelsetid, dvs påbörjad åtgärd när ni kontaktar vår support.

 

Har ni kritiska applikationer eller webbplatser som är viktiga för er affärsverksamhet så bör ni överväga att teckna något av de SLA (Service LevelAgreements) som vi erbjuder.

 

Oavsett vilken webtjänst eller serverhostingtjänst ni har hos oss så kan det vara en god idé att nappa på vårt erbjudande att uppgradera till ett SLA för att förebygga problem.

Just nu uppdaterar vi våra supportavtal . Det går ej att beställa SLA just nu

 

 

SLA bas, åtgärd påbörjas inom 24 arbetstimmar (ordinarie kontorstid). order SLA BAS

 

SLA Standard, åtgärd påbörjas inom 24 arbetstimmar (ordinarie kontorstid) med prioritet under kontorstid, helgfria vardagar. order SLA BAS