Resolution:

Hur kan jag få support för min tjänst hos compartment?

Här berättar vi mer om hur du som kund kan komma i kontakt med vår kundservice för eventuella frågor kring tjänsten

 

Som kund kan du alltid kontakta vår support för att få hjälp med eventuella frågor kring tjänsten.

 

I samband med att vi upprättade er tjänst sändes en abonnemangsbekräftelse till er kontaktperson tillsammans med dokumentation/information om hur ni ska kontakta support.

 

Du kan även läsa mer på vår supportsida om hur du kan öppna ett ärende direkt via vårt supportverktyg eller komma i kontakt med vår drift-jour.

 

CCM™

För kunder med tjänsten CCM finns en manual integrerad i det webbgränssnitet, klicka på menyvalet "Manual" för att nå dokumentationen.

 

Hjälptexter & guider

För de flesta av våra tjänster erbjuder vi som en extra service hjälptexter med lite tips och råd kring hur man ställer in tjänsten.

 

FAQ

I vår FAQ kan du läsa mer om svar på vanliga frågor och även skicka in en fråga till oss.

 

Serverhosting

Har du en serverhostingtjänst kan du logga in på vårt customer centre här.

 

Spelserver / Minecraftserver

För kunder med Minecrafthosting finns särskild support på sidan för minecrafthosting som komplement.

 

Server & hårdvara

För kunder som köper hård- och mjukvara via ServerButiken finner du dokumentation här.

 

Supportavtal & SLA

Har ni beställt ett IT-supportavtal har ni även fått särskild information om hur ni utnyttjar supportavtalet. Detsamma gäller för kunder som beställt ett SLA.

 

Vi försöker att besvara alla ärende så snart som möjligt och i turordning. Skulle vi för tillfället ha hög belastning och du har ett brådskande ärende är du självfallet välkommen att ringa till vår support och "stressa på" ärendet: 08-91 55 44.

Vi kan ej garantera support via andra kontaktvägar än de supportkanaler vi meddelat er som kund, detta inkluderar olika sociala medier, skype och andra alternativa kontaktvägar.

Till sidans topp