Resolution:
image

Om compartment

Här finner du mer information om verksamheterna hos compartment AB.

 

Vi uppdaterar sidorna just nu.

 

Mer information om hur du följer oss i sociala media

Försäljningsärenden:

Telefon, dagtid helgfri varddag mellan 10:00 - 12:00 och 13:00 - 17:00. Knappval 1 via telefonnummer: 08-91 55 44.

Du kan även begära en offert från oss via epost: sales@compartment.se

 

Expressorder för brådskande beställningar:

Du kan dygnet runt lägga en expressorder mot tilläggsavgift på telefon: 08-91 55 44 (välj knappval expressorder i telefonväxeln utanför kontorstid).

 

Vill du sälja till oss?

Vi tar ej emot ej beställd information på något sätt (ej telefon, ej epost, fax eller liknande). Läs mer om att bli leverantör till oss här.

 

Supportfrågor:

Under kontorstid helgfria varddagar kan du ringa direkt till vår telefonsupport på telefonnummer: 08-91 55 44.

Utanför kontorstid kan du skicka e-post till vår support, öppna ett supportärende via vårt supportverktyg eller få hjälp med någon av våra självbetjäningstjänster:

FAQ - Vanliga frågor och svar, Hjälptexter & guider, Forum, Kunskapsdatabasen. Läs mer om support här.

Du ser aktuell driftinformation och information om planerade underhållsarbeten här.

 

Utanför våra ordinarie öppettider erbjuder vi felanmälan dygnet runt via telefon: 08-91 55 44.

För ett brådskande ärende kan du som avtalskund även kontakta vår dygnet-runt-jour på telefon: 08-91 55 44 (välj knappval "jour" i vår telefonväxel när du ringer utanför kontorstid).

 

Övriga frågor:

Du når oss via brev:

compartment AB

Box 1164

SE-12115 ENSKEDEDALEN

Sverige

 

Behöver du boka möte, upphämtning för en transport eller leverans till oss eller för paket bokar du detta i förväg via telefon: 08-91 55 44.

 

Har du en fråga om ett avtal, abonnemang eller om din faktura så når du vår ekonomiavdelning direkt på: ekonomi@compartment.se.